Tuesday, December 2, 2008

First Post!!!

SELAMAT DATANG KE ANIMAGE: R.E !

Laman ini akan me'reviu' dan memberi info tentang dunia otaku di dunia dan yang pentingnya di Malaysia sendiri. Oleh sebab kemalasan aku, laman ini akan ditulis dalam Bahasa Malaysia dan kadang-kadang dalam Inggeris kalau aku rajin.

Akhirnya dapat gak aku buat laman sendiri. Ini pun sebab dapat inspirasi atau sambungan dari blog Strikeclow "Almost Otaku" yang dah ditutup, ataupun dia yang dah malas nak tulis lagi. Korang boleh cari blog dia yang menawarkan Anime dan Manga untuk didownload.

Oleh sebab aku sendiri cuma ada masa free dari tengah malam hingga pagi buta, blog update mungkin agak slow dan info yang dah lapuk. Jadi harap korang dapat memberi sebanyak idea dan bahan untuk laman ni. Walaupun takde forum, tapi tulis dalam komen kat bawah pun jadi la. Aku mesti baca punya.

The site design is kind a bit lame. Well, its better than those some Myspace member site. I dont have very much time, I'll create a new one later or maybe you guys can help me create the title banner. So that's it. I hope you guys give alot of comment (You must have google account : gmail before writing comment).