Tuesday, July 26, 2011

The Idolm@ster 02 -Puteri Tsundere, Iori-chan


Lambat sikit sebab aku terlupa, sepatutnya sehari selepas aku dapat yang fansub Inggeris, (download pada tengah malam) aku akan tengok dan keesokannya terus alih-bahasa ke bahasa Melayu.
Tapi dek kesibukan bermain Xbox360, game PC, NDS dan ditambah pula tekanan keluarga yang suruh aku cari kerja (yang boleh mendatangkan duit), tu yang lambat tu.

Watak utama episod kali ni ialah Iori Minase, idola tsundere yang disuarakan oleh, tak lain tak bukan, permaisuri tsundere: Rie Kugiyama. (Shana, Asaka Taiga). Entah kenapa aku suka sangat bila dia kata "Bisinglah! Apa dia?!"....ah~~~


Download
Torrent: Nyaatorrents
DDL: Subtitle .ass file


Aku tengah cari filesharing site yang sesuai untuk upload sejak Megaupload dan Fileserve dah kena ban. Tunggu je la. Mungkin akan upload ke Filesonic, Rapidshare atau Mediafire.  Pautan DDL akan ada di MediaFire dan MultiUpload [gabungan Megaupload, Hotfile, Filesonic, dll].

No comments: