Saturday, September 24, 2011

The Idolm@ster 10 -Hari Sukan


Dah masuk episod ke sepuluh bermakna dah lebih sebulan aku buat sub ni. Itu juga bermakna dah 2 bulan lebih aku tak berkerja.

Episod kali ni pasal sukan, tapi sebenarnya orang bukan nak tengok diorang berlari. Yang ditunggu- tunggu ialah cameo appearance dari watak-watak dalam The Idolm@ster Dearly Stars! (Nintendo DS).



MUAT TURUN
Torrent: Nyaatorrents
Muat Turun Terus: Part1, Part2, Part3
Subtitle .ass file 

Cerita Idolm@ster Dearly Stars berlaku selepas Idolmaster 1. Sebab tu mereka datang berjumpa. Lagipun Ryou adalah sepupu kepada Ritsuko. Kena la main game ni kalau nak tahu ceritanya. Memang best lebih-lebih lagi cerita Ryou sebab dia sebenarnya ialah lelaki!


Kumpulan Jupiter juga buat kemunculan secara kumpulan, sebelum ni dalam episod 2 cuma Touma saja yang muncul. Kumpulan Jupiter ni kira penjahat la. Belum lagi masanya diorang akan beraksi. Tapi aku lebih suka Jupiter dari kumpulan artis boyband Malaysia yang meniru Korea tu. Cam celaka...

Aku sarankan korang pakai VLC player untuk tengok anime. Dan juga kalau korang ada masa, minta tolong korang supaya upload cerita ni dalam Youtube (dalam sub melayu). 

No comments: